ilustracja8

Copywriting

Czyli treści, które przekonają klientów do Twojej oferty

Chcesz zwiększyć sprzedaż i zbudować rozpoznawalną markę?

Zadbaj o widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google i zbuduj zaufanie klientów dzięki skutecznym treściom.

Copywriting, który kształtuje markę i podnosi Twoje zyski

Przekonujące treści

Dobre teksty reklamowe pomagają przekonać potencjalnych klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy. Profesjonalny copywriting skutecznie komunikuje wartości produktu lub usługi, wyróżniając Twoją ofertę na tle konkurencji.

Budowanie marki

Dobry copywriting pomaga w opowiadaniu historii marki, co może przyciągnąć uwagę klientów i stworzyć emocjonalne powiązanie z marką. Dzięki temu klienci łatwiej rozpoznają i zapamiętają Twoją firmę.

Optymalizacja dla wyszukiwarek

Dobre teksty na stronie internetowej pomagają w poprawie widoczności w wynikach wyszukiwania Google, co jest kluczowe dla przyciągnięcia ruchu na stronę. Copywriterzy znają zasady SEO, które pomagają w osiągnięciu tego celu.

Większa konwersja

Skuteczny copywriting zwiększy współczynnik konwersji, czyli stosunek odwiedzających stronę do liczby dokonujących zakupu lub podejmujących inną pożądaną akcję. Oszczędzisz czas, który poświęcasz na poszukiwanie klientów. Sami będą się do Ciebie zgłaszać.

Łatwiejszy kontakt z odbiorcami

Dobry tekst pomaga w komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, rozwiewa wątpliwości, odpowiada na pytania i buduje relacje.

Wsparcie dla innych działań marketingowych

Copywriting wspiera różnorodne działania marketingowe. Od mediów społecznościowych, przez e-mail marketing, aż po SEO i materiały drukowane – wszędzie tam, gdzie jest komunikat skierowany do klienta, tam potrzebny jest skuteczny tekst.

jak wygląda współpraca?

Współpracuję z copywriterką Klaudią Pieczykolan, która przygotuje dla Ciebie treści kształtujące Twoją markę i przynoszące zyski

Kontakt - napisz do mnie lub zadzwoń, by porozmawiać o projekcie. Umówimy się na bezpłatną konsultację, która pomoże mi lepiej poznać Twoją firmę.

Brief - przed rozpoczęciem pracy nad treściami, muszę zrozumieć, jakie są Twoje cele biznesowe, poznać grupę docelową oraz ustalić styl i ton tekstów, by zadbać o spójność komunikacji i dostosować język do odbiorcy. Poproszę Cię o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące Twojej marki.

Umowa - po uzgodnieniu terminu realizacji zlecenia, podpiszemy umowę. Następnie przygotuję dla Ciebie treści dostosowane do Twoich celów biznesowych i potrzeb grupy docelowej.

Realizacja zlecenia - przygotuję treści, które wzmocnią wizerunek Twojej marki, przekażą misję firmy i zostaną docenione przez roboty Google.

ilsutracja12
Lat doświadczenia
0 +
Zadowolonych Klientów
0 +
Wykonanych Projektów
0 +
Wypitych Kaw
0 +

Skontaktuj się ze mną

06

Jeżeli masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą to czekam na kontakt

Mati Projektuje - Strony Internetowe & Projekty Graficzne

Mati Projektuje

{ Mateusz Dzięcielski }

BLACK WEEK

Rabat -10%

na wszystko

Rabat obejmuje wszystkie usługi dostępne w zakładce Oferta oraz każdą wycenę indywidualną zrealizowaną w dniach 25-30 listopada 2024.