Skuteczna kampania Google Ads to kombinacja starannego planowania, ciągłego monitorowania, optymalizacji oraz elastyczności. Pozwoli Ci zwiększyć ruch na stronie internetowej i poprawi rozpoznawalność marki. Zadbam, by to wszystko odbyło się przy jak najniższych kosztach.
Zarządzanie kampanią Google Ads wymaga regularnego monitorowania i optymalizacji. Zlecając mi to zadanie, zaoszczędzisz czas i skupisz się na innych aspektach prowadzenia biznesu, co pozwoli Ci szybciej rozwinąć firmę.
Wiem, jak dostosować ustawienia kampanii, aby przynosiła jak największy zwrot z inwestycji. Podpowiem Ci, jak najlepiej wykorzystać Twój budżet, by skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Google Ads pozwala Twojej firmie na pojawienie się na górze wyników wyszukiwania, dzięki czemu możesz szybko zwiększyć swoją widoczność dla kluczowych fraz związanych z Twoją działalnością.
W Google Ads możesz wybrać, do jakich ludzi trafi Twoja reklama — na podstawie wieku, miejsca zamieszkania czy zainteresowań. Nawiążesz kontakt z klientami, na których najbardziej Ci zależy.
Nawet jeśli odbiorca nie kliknie w Twoją reklamę, widzi ją na górze wyników wyszukiwania, co przyczynia się do budowania rozpoznawalności Twojej marki.
Bycie widocznym w Google Ads zwłaszcza dla kluczowych fraz związanych z Twoją branżą może dać Ci przewagę nad konkurencją, która nie inwestuje w reklamę.
Bezpłatna konsultacja - zadzwoń do mnie, napisz lub umów się na wideorozmowę, by porozmawiać o Twojej obecności online, konkurencji i celach biznesowych.
Planowanie kampanii - po poznaniu Twojego budżetu, grupy docelowej i opcji targetowania, dobiorę odpowiednie słowa kluczowe, na które chcesz pozycjonować witrynę.
Tworzenie kampanii - ustalimy treści reklam, zoptymalizuję Twoją stronę internetową i ustawię kampanię w panelu.
Monitorowanie wyników - w razie potrzeby będę wprowadzać zmiany w treściach lub słowach kluczowych. Przygotuję różne wersje reklam.
Raportowanie i analiza - na bieżąco będę przesyłał Ci raporty z wynikami reklamy. Omówimy wyniki i podsumujemy całą kampanię.
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat moich usług.
Zaczynam od niskiego budżetu, czyli 10 zł netto na dzień, dzięki temu mogę testować skuteczność reklam i kontrolować Twój budżet. Po uzyskaniu pozytywnych wyników możemy stopniowo zwiększać wydatki. Warto jednak pamiętać, że ostateczny budżet na reklamę Google Ads jest uzależniony od takich aspektów jak specyfika branży, poziom konkurencji, wyznaczone cele biznesowe oraz charakterystyka Twojej grupy docelowej.
Głównym miejscem wyświetlania reklam są wyniki wyszukiwania Google. Twoja reklama może pojawić się na górze lub na dole strony wyników wyszukiwania, w odpowiedzi na zapytania związane z wybranymi przez Ciebie słowami kluczowymi. Jeśli postawisz na kampanie wideo, Twoje reklamy mogą być wyświetlane przed podczas lub po filmach na YouTube oraz na innych witrynach i aplikacjach. Aby zobaczyć swoje reklamy, użyj Narzędzia podglądu i diagnostyki reklam. W zakładce „Planowanie” wybierz opcję „Podgląd i diagnostyka reklam”.
Zlecając mi ustawienie kampanii Google Ads, optymalnie wykorzystujesz swój budżet i wykorzystujesz potencjał reklamy. Mam wiedzę i doświadczenie w zakresie targetowania, wyboru słów kluczowych i analizy wyników, co przekłada się na wyższą skuteczność kampanii i lepszy zwrot z inwestycji.
Tak, konkurowanie z innymi firmami z branży za pomocą reklam Google Ads może być skuteczną strategią wzrostu. Reklamy te pozwalają docierać do konkretnych grup odbiorców w chwilach, gdy są najbardziej zainteresowani produktami czy usługami, co zwiększa szanse na konwersję. Prawidłowo zoptymalizowane kampanie mogą przynieść znaczący zwrot z inwestycji, nawet w środowisku silnej konkurencji.
Jeżeli masz pytanie lub jesteś zainteresowany współpracą to czekam na kontakt
Bądź pierwszy w dostępie do ekskluzywnych ofert i nowości projektowych!
Rabat obejmuje wszystkie usługi dostępne w zakładce Oferta oraz każdą wycenę indywidualną zrealizowaną w dniach 25-30 listopada 2024.